2011. március 2., szerda

2. Fejezet - A Hír


Hali!
Bocsi, hogy ilyen későn jött az új feji, de tanulnom is kellett. (Kicsit rövid lett)

2. Fejezet - A Hír

(Esme szemszöge)

Hazaérve édesanyám fogadott a kapuban.
    -Veled meg mi a csuda történt?
    -Hát leestem fáról...- sütöttem le a szemem és vártam a leszidást.
    -Inkább meg sem kérdezem, hogy miért másztál fára- sóhajtozott, majd betessékelt a házba.
    -Felelősség teljes nőt szeretnék nevelni belőle erre bállít egy begipszelt lábbal-morgott anyám magába. Pár perccel később apám rontott be házba.
    - Üdv. - köszönt- Remek híreim vannak!
    Ügyet sem vetett a lábamra, de ezen már meg sem lepődtem, de a remek hírekre megállt bennem az ütő. Mármint amit úgy nevez hogy „remek hír” az borzasztó.Legalábbis az én számomra biztosan.
    - Elköltözünk. Nyugatabbra.- jelentette be.
    - Tényleg? - ez nem is hangzott rosszul, de biztos hogy elhalgatta a rossz részét.
    -Igen, és van itt még valami...-kezdte.
    Tudtam.Nála mindig van „és”, ami nekem nem jelent valami jót.
    - Nost a városban, ahova költözünk van egy igen gazdag család. Szeretném ha jó kapcsolatot ápolnánk velük, ám ehhez neked segítened kell.- mondta szigorúan apám, majd a gipszemre tévedt a tekintete.-Például ne gyere haza ilyenekkel!
    - Rendben. - sóhajtottam. Biztos van valami abban a családban, hogy ilyen rendkívüliek. Majd én kiderítem...
    Légyszi komikat!  ♥puszi♥   Esme

4 megjegyzés:

  1. Jól írsz, csak nagyon rövidek a fejezetek. Remélem későbbiekben egyre hosszbak lesznek :) Különben grat, Esme cuki:D

    VálaszTörlés
  2. köszi, lesz hosszabb rész is :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!:)
    Csak most találtam rá a blogodra, de nagyon tetszik:) Örülök, hogy még így az elején sikerült elkapnom:D Főleg, hogy nekem az Esme-Carlisle páros a kedvencem:D Úgyhogy nagyon örülök, hogy van még egy valaki, aki megírja a történetüket:D Várom a folytatást:)
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  4. Köszi, sietek a következő résszel :)

    VálaszTörlés